Dalpo i Smartever łączą siły
Od czerwca Dalpo Poland sp z o.o. stało się znaczącym udziałowcem spółki zajmującej się sprzedażą dóbr typu non-food w nowoczesnym kanale dystrybucji (modern channel: dyskonty, markety, supermarkety, sieci handlowe).
Smartever sp. z o.o. to zespół specjalistów, który od 2015 roku tworzy firmę będącą wielobranżowym dostawcą do sieci handlowych takich jak: Carrefour, Netto czy Leroy Merlin. Średnie tempo przyrostu sprzedaży Smartever w ciągu ostatnich 5 lat to blisko 30% rocznie, tak więc mamy do czynienia z zespołem o wysokiej skuteczności…
Poza działalnością we własnych obszarach handlowych Smartever wspólnie z Dalpo będzie realizować strategię prowadzącą do szerszego zaistnienia produktów Dalpo w sieciach handlowych, zarówno w obszarach private label sklepów, jak i w zakresie budowania marek własnych. Dodatkowo dzięki połączeniu naszych sił liczymy na osiągnięcie synergii choćby w zakresie logistyki, magazynowania czy też wzajemnego poszerzenia oferty sprzedażowej.
Partnerstwo ze Smartever Poland jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii wielopłaszczyznowego rozwoju grupy Dalpo, której celem jest maksymalizacja korzyści dla klienta m.in. poprzez zapewnienie najwyższych standardów obsługi przez wykwalifikowaną kadrę przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności działania.